Πpи нaтиcĸaнe нa „X“, или aĸo пpoдължитe дa paзглeждaтe caйтa, Bиe пpиeмaтe вcичĸи биcĸвитĸи, чиятo цeл e пoдoбpявaнe нa нaвигaциятa, aнaлизa нa пoтpeблeниeтo и yчacтиe в пpoвeждaнeтo нa paзлични мaгĸeтингoви ĸaмпaнии.

Често задавани въпроси

  Кои са предимствата от поръчката онлайн?
Поръчката онлайн ти носи редица предимства:
- Може да бъде направена по всяко време от денонощието и се обработва автоматично съгласно реда на нейната регистрация; 
- Резервацията на продуктите се прави автоматичко при изпращане на поръчката, ако продукта е със статус „Наличен“; 
- Не чакаш на опашки и не пренасяш ти тежките торби и продукти до дома си; 
- Лесно е за проследяване - влизайки в твоя акаунт, можеш да провериш по всяко време какъв е статуса на твоята поръчка и къде точно се намира.

Как да проверя дали продукта може да бъде върнат до 30 дни?
  Продуктът може да бъде върнат, ако е в същото състояние, в което е бил доставен ( няма драскотини, увреждания, непълен комплект аксесоари,         увредена опаковка /кутия ) и не е част от изключенията, посочени тук.

В какъв срок ще си получа парите от върнат продукт?
  Сумата ще ти бъде възстановена в срок от най-много 14 дни след попълването на Формуляра за връщане на продукт. Парите ще бъдат преведи по   банковата сметка, която си посочил във формуляра. Ако си заплатил чрез карта, стойността ще ти бъде върната на картата, с която си платил.
Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактура на юридическо лице ( фирма ), как да постъпя?
  Ако след като си регистрирал своята поръчка си установил, че въведените данни не са коректни и желаеш да се променят по някаъв начин (на   фирма, смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържеш с нас на посочения телефон или на формуляра за връзка с нас, който може да   откриеш тукВажно е да знаеш, че промяна по фактурата може да бъде направена ако поръчката е фактурирана в рамките на 35 дни.